چه میدونم . . .

خستم . . .

چه میدونم . . .

خستم . . .

پول یا دانش روز ...

بعد از جستجوی زیاد واسه کار شرکتی و پیدا کردم که سرش به تنش می ارزه البته برای استخدام باید از هفت خان گذشت ایرادش اینه که تکنولوژی که استفاده میکنه قدیمیه و منم خیلی وقته اونو کنار گذاشتم مونده ام درعجب که چه کنم اخه حقوقش هم خوبه نمی تونم ازش بگذرم ای بابا ...

جواب ارشدهم نمیاد که حداقل بدونم چی کارم اخه جواب یه ازمون هفت ماه طول میکشه بلاتکلیفم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
سابان شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://talx1.blogfa.com

سلام ممنون که نظر گذاشتی به نظر ژول باشه دیگه تکنولوژی بذار کنار این روزها کار گیر نمیاد خود من میرم دنبال کار می گن خودمان زنگ می زنیم ولی نمیز نن. واین ادرس اصلی اصلی وبلاگم است دوباره منتظر نظرات شما هستم

از برای تو مفهومی نیست

نه لحظه ای :



پروانه ایست که بال می زند



یا رود خانه ای که در گذر است._



هیچ چیز تکرار نمی شود



و عمر به پایان می رسد:



پروانه بر شکوفه ای نشست



و رود



به دریا پیوست.

مرسی

زاغچه پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://zaghche.blogsky.com/

بچسب به کار و پول اونم حسابی
ایشالا جواب ارشدم زودتر بیاد من نمی دونم اینا چی کار می کنن این همه مدت ؟! یه آزمون کوچک انقدر زمان نمی خواد که...

والا میبینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد